Professional Ladies fashion shoes Manufacturer.
  • sns01
  • sns1
  • sns02
  • sns05
fondo-banner

Cumu pulisce i scarpi Suede

Suede & suede fabric shoes sò versatili, classi è, più spessu, super còmode.

Ciò chì ùn ci piace micca, però, hè quandu (inevitabbilmente) si sporchenu è anu bisognu di pulizia.Vi sarà perdonatu per pensà chì e vostre suede sporche sò una causa persa.Dopu tuttu, cumu si pulisce qualcosa chì ùn si pò mancu bagnatu ?Ma ùn avete micca paura, postu chì ci hè una manera di pulizziari i vostri scarpi suede, è hè pussibule di salvà da ogni tipu di terra.

nutizie 1

Ancu megliu, u truccu per pulizziari i vostri scarpi suede hè in realtà abbastanza simplice, è usa l'articuli di a casa di ogni ghjornu chì significheghja chì ùn avete micca bisognu di forchetta per qualchì equipamentu di fantasia (ancu se una spazzola di suede è un protettore di suede pò esse boni investimenti per fà) .

Tuttu ciò chì avete bisognu hè: una gomma o una gomma, un pocu di l'acitu biancu, una flanella o una tela per a faccia, una spazzola di suede o una spazzola per unghie, è qualchì protettore di suede se l'avete.

Eccu quattru passi facili per a pulizia rapida è efficace di suede è suede tessili (tessuti) stivali, sneakers, tacchi è sandali:
1.Cominciate cù una spazzola suede per caccià l'eccessu di terra è di grit da a superficia di a scarpa.
2.Next, aduprate una gomma / gomma per pruvà è trasfurmà i marchi rimanenti
3.Se una macchia ùn hà micca buge, pruvate l'acitu biancu

Scroll down for the full instructions, including materials and in deep guides for each step

Ciò chì avete bisognu:

nutizie 2

 

  • Una spazzola suede / spazzola per unghie
  • Acitu biancu
  • Un pannu di flanella o faccia
  • Gomma / gomma

Istruzzioni:
1. INIZIATE PER UTILIZZARE A SPAZZOLA SUEDE PER RIMUOVERE QUALSIASI SUCCESSO DI SURTIDEZZA E GRIT DA A SUPERFICIE DI A SCARPA
Se ùn avete micca una spazzola suede, una spazzola di unghie pulita o una spazzola di denti funziona bè.Cumincià cù colpi di luce per spazzola a superficia di a scarpa per caccià e particelle sciolte è a grana.Quandu si spazzola, ricordate di spazzola cù u granu (AKA, in a listessa direzzione, u suede si trova naturali).
Per i segni più ostinati, cum'è i segni di scuff, applicà più pressione è move a spazzola in una direzzione rapida avanti è avanti per aiutà à elevà e fibre di suede appiattite, per aiutà ancu più à a pulizia.
SE A SURZICIA HA ANCORA UMITATA, ASPIRATE L'EXCESSU E LASCATE A SECCARÀ PRIMA DI RIMUOVERE I PARTICULARI CU BRUSH.SE PROVATE A PULIZIA A MANCHA PERCHU HA ANCORA UMIDA, PUDE SPESSU LAVARE I PARTICULARI PIÙ PROFUNDU IN A SUEDE, FENDU PIÙ DIFFICILE DI RIMUOVERE À LONGUE CORRI.

2. NEXT, USE THE RUBBER PER TRY AND SHIFT THE RESTING MARKS
Se tenete una gomma suede, hè ancu megliu, ma a vostra versione regulare di casu di lapis hà sempre travagliatu bè, purtendu chì a gomma hè stata pulita prima di qualsiasi macchie preesistenti.Pensate à questu cum'è un approcciu un pocu più rigurosu per sguassà i marchi di scuff, usendu pressione constante, avanti è avanti per aiutà à dislodge ogni particella in eccedenza.Se, dopu un pocu tempu, decide chì ùn hè micca travagliatu, ùn l'avete micca forza - ùn vulete micca troppu duru nantu à u suede è risicate dannu a scarpa.

3. SE A MANCHA ANCORA NON SI MUGHGIA, PROVA L'ACETU BIANCU O L'ALCOOL RUBBING
Mentre l'applicazione di liquidi cum'è l'acitu biancu è l'alcolu di strofinamentu pò parè contr'à l'intuizione, e so cumpusizioni acide significanu chì sò veramente brillanti per scumpressà i grumi di particelle - chì hè esattamente ciò chì vulete pulizziari.
Immergete l'angulu di a vostra flanella / lavatrice di faccia in una piccula tazza di l'acitu o di l'alcohol (attenzione à ùn inzuppate micca u pannu tutale) prima di applicà à a macchia è a massa in u suede in un muvimentu avanti è avanti.L'obiettivu quì hè di sminuisce u suede, micca immergellu.
Mantene à travaglià à a marca è riapplicà l'acitu / l'alcohol induve hè necessariu per sguassà in modu efficace a macchia.A chjave cù questu passu hè a ripetizione è a pacienza.Mentre chì i dui liquidi anu u so propiu odore, questu sguasserà cù u tempu.
Nota: L'acitu è ​​l'alkohol s'imbulighjanu temporaneamente u suede, alterandu u culore di u tela, prima di evaporà è rinvià u tela à u so culore originale.Per stabilisce se a macchia hè stata sguassata bè, pudete bisognu di utilizà parechje applicazioni.


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022